اس ام اس باحال قهری
سایت آموزشی و سرگرمی
اس ام اس .. تصاویر..آموزشی..مطلابی

اس ام اس باحال قهری

 
اس ام اس باحال قهری (7)  
 
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
منو ببخش تنهام نزار
برای آخرین بار
تنهام نزار
بی من نرو

نگو خدانگهدار

 
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شم !!!
اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود !

جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
برام بمون بهونه باش برای دل سپردن
بزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
منو ببخش فقط منو ببخش …
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
منو ببخش عزیزم
که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم
تو خودم اشک می ریزم
منو ببخش خیلی بهت بدی کردم …
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
گر تو را از ابلهی کردم رها برمن ببخش
بر سر پیمان نه بر مهر و وفا بر من ببخش
راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان
اشتباه و ناروا کردم خطا بر من ببخش
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم
بلکه تو لایق آرامش هستی
خیلی بد بودم خواهش می کنم منو ببخش
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
منو ببخش که نادیده گرفتم
التماس اون نگاه نگرون رو
منو ببخش که گرفتم به جای
دست عاشق تو دست دیگرون رو
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش
توی زندگی آدم یه وقتایی مجبوره ببخش
 
جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)
 
 
اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره
 
 جداکننده.متحرک.وثابت-www.shabhayetanhayi.ir (49)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 / 1 / 1393برچسب:, :: 1:18 :: توسط : بهروز

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومی و آدرس kaktooooos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 1924
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1